tiistai 25. maaliskuuta 2014

Kevättä ilmassa

Täällä on viime viikot painettu ylitöitä, viime viikko oli eka ns. lepoviikk kun ei saanut tehdä ylitöitä. Enää 3 aamuherätystä niin sitten alkaa kauan kaivattu loma. Viimeks oon tainnut olla syyskuussa viikon lomalla, sen jälkeen ollut vaan pari yksittäistä päivää eli kyllä loma tulee enemmän kuin tarpeeseen. Vaikka tää kotona työskentely onkin kivaa, niin ei se lomaa voita ;) En oo paljoa ehtinyt tikutella ja oikeastaan valmistunut vaan keittiöliinoja viime aikoina. Osa on jo lähtenyt eteenpäin, mutta nämä kolme ehdin kuvata sentään. On tossa jokunen taas valmistunut, mutta en oo vielä päätellyt niin eihän niitä nyt voi kuvata. Sytytysruusuja oon tehnyt ahkerasti, mutta nekään ei "ehtineet" kuvaan. No niitä tulee varmaan lähiaikoina taas tehtyä lisää.

Viiru on kyllä selkeästi onnellinen kun mä oon nykyään päivät kotona. Se on paljon pirteämpi ja jotenkin vaikuttaa iloiselta, vaikka Meri aina sanoo "äiti, ei kissat ajattele", mutta mä oon eri mieltä. Se on niin viisas kissa :) Pekkaa mulla on ikävä, mutta käyn sitä aina välillä Merin ja Villen luona rapsuttelemassa. Viimeks kun leikin sen kanssa niin vahingossa raapas mun kämmenselkään aikamoiset verinaarmut, niin Meri sanoi "se merkkas sut" ;D

Kyllä kevät on jo selkeästi täällä ja tänne odotellaankin jo kovasti lammasvauvoja saapuvaksi...hetkenä minä hyvänsä :D

Keittiöliinat; lanka Blend bamboo, koukku 3

 Viirun yksi lempipaikka, mikäs on kissatyynyn vieressä makoilla :)


Kerrankin Viiru sai luvan kanssa mennä saunaan.Mikä siinä onkin, että pitää aina siihen ahtaimpaan paikkaan änkeytyä! Porrasjakkara on nostettu alalauteelle, niin siinä on sitten hyvä paikka ;)


Nää pahvilaatikot on ihan parhaita leikkipaikkoja...ainakin Viirun mielestä.
Lopuksi kuva mun pihalta, jonka nappasin ennen kuin tulin sisälle pihahommista. Tai siis taivastahan tässä näkyy eikä mun pihaa...mut pihalta otettu. Taivas näytti niin kauniilta.





3 kommenttia:

  1. On se Viiru söpö. Saas nähdä osaako Usko arvostaa pahvilaatikkoa kunhan semmosen saan hommattua.

    VastaaPoista
  2. Voi kun täälläkin olis lomaa... tai onhan mulla viikonloppuvapaa pienellä porukalla tallinnaan :P Ehkä silläkin taas hetken jaksaa painaa.
    Mukavaa lomaa!

    VastaaPoista
  3. Kristiina: No niin on Uskokin :) Monestihan kissat tykkää laatikoista :)

    Terhi: Ai miten ihana reissu sulle tulossa :) Oikein hyvää reissua!

    VastaaPoista